Posljednjih godina korejska kozmetika je apsolutni hit, a za to imaju vrlo dobre temelje

Autor: Marta Duić , 18. studeni 2018. u 08:00
Na sajmu u prosincu u Zagrebu predstavljaju se trendovi i dosezi na kozmetičkoj 'sceni', Foto: PD

Raste i broj registriranih tvrtki koje se bave proizvodnjom kozmetike, 2010. bilo ih je svega 21, a u 2017. godini 38. Najviše ih je bilo 2016. kad je za tu djelatnost bilo registrirano 42 tvrtke.

Najnoviji trendovi u estetskoj industriji,medicinskoj kozmetologiji i industriji zdravlja, edukacije, ubrzani tečajevi uz mogućnost specijaliziranih certifikata, zabavni program i nagradne igre – samo je mali dio onoga što nas očekuje na 2. Abecedi ljepote 1. i 2. prosinca u Plaza Event Centru u Zagrebu.

˝Prepoznali smo ljepotu kao industriju budućnosti i u želji da približimo najnovije trendove iz svijeta ljepote i zdravlja okupljamo brendove koji predstavljaju abecedu ljepote. Prošle godine organizirali smo prvi Festival estetike na kojem je bilo nešto više od četrdesetak izlagača iz regije te oko tri tisuće posjetitelja. Ove godine očekujemo više od šezdeset izlagača od kojih najviše iz Hrvatske i Slovenije, skandinavskih zemalja, Srbije i BiH. Riječ je o distributerima koji će predstaviti više od stotinu stranih i domaćih brendova, a očekujemo više od pet tisuća posjetitelja, među kojima i puno profesionalaca iz Hrvatske i susjednih zemalja. Među izlagačima je i vrhunska francuska kozmetika Gerneric, DermaOxy aparati za tretmane lica kisikom, MCCM Medical Cosmetics, medicinska kozmetologija svjetskog glasa, prisutna u više od 60 zemalja”, kaže direktorica sajma Draženka Pleško.

Mali i mikro su dominantni

Podaci HGK pokazuju kako su prihodi u proizvodnji kozmetike u konstantnom porastu, primjerice 2016. bili su 292 milijuna, a u 2017.godini 374 milijuna kuna.

Raste i broj registriranih tvrtki koje se bave proizvodnjom kozmetike, 2010. bilo ih je svega 21, a u 2017. godini 38. Najviše ih je bilo 2016. kad je za tu djelatnost bilo registrirano 42 tvrtke. U proizvodnji kozmetike zaposleno je 679 ljudi, što je porast u odnosu na 2016. kada ih je bilo 585. Velikih u proizvodnji kozmetike nema, uglavnom su to male i mikro tvrtke, a čak ih je 83 registrirano kao mikro. Najveće domaće tvrtke po prihodu su Neva, Magdis, Olival, Biokozmetika, Priroda liječi i Biovitalis.

“Trenutačno su in prirodni proizvodi, kao i proizvodi koji ne sadrže štetne sastojke, kao što su bojila, parabeni, silikoni i slično. Hrvatska apsolutno prati suvremene trendove i sve je više noviteta kako u asortimanu Olivala, a isto tako i drugih domaćih proizvođača. Kod nas je pojačan trend i potražnja za proizvodima za njegu lica koji su prirodni i koji nemaju štetnih sastojaka, ali je i kontinuirano povećana potražnja za proizvodima za njegu tijela, kao što su čarobna suha ulja koja su multifunkcionalna – njeguju kosu, tijelo, lice, a ujedno se mogu koristiti kao i parfem zbog neodoljivog mirisa”, objašnjava Darijo Čakanić, voditelj prodaje Olivala. Izvoze u zemlje regije – Srbiju, BiH, Sloveniju, Makedoniju, te u Slovačku, Rumunjsku, Tursku, Latviju i Poljsku, a udio izvoza iznosi osam posto u ukupnom prometu. “Dugoročni cilj nam je izvoziti u zapadnoeuropske zemlje, s naglaskom na Njemačku, ali smo u razgovorima i s više tržišta u Aziji. Obzirom na to da je to dugotrajan proces, vjerujemo kako ćemo kroz godinu-dvije moći reći da plasiramo robu i na neka od najvećih tržišta na svijetu, kao što je Kina”, nada se Čakanić.

“U trendu su nordijski tretmani i proizvodi nadahnuti najboljim iz prirode sa sjevera Europe, a kombiniraju vrhunsku tehnologiju i nude gotovo hi-tech estetska rješenja. Jedan od njih je danski brend Derma Oxy čija se premijera na hrvatskom tržištu očekuje u prosincu na Abecedi ljepote. Danci su izumili sjajnu metodu u kojoj koriste kisik iz zraka i prirodni serum kako bi prodrli duboko u dermalne slojeve kože”, otkriva Pleško što nas čeka.

Kako tvrdi, ne smije se zaboraviti na francuske brendove koji nikad ne izlaze iz mode. Jedan od njih je GERnetic, sto posto prirodna medicinska kozmetike, kreirana za svaku specifičnu potrebu lica, grudi i tijela, hrane kožu.

“Posljednjih godina korejska kozmetika je apsolutni hit, a žene diljem svijeta žele postići besprijekornu i blistavu kožu poput Azijatkinja. Korejski stručnjaci neprestano pomiču granice i osmišljavaju inovativne proizvode jednake onima koje bismo dobili u estetskim i dermatološkim ordinacijama. Među njima su oni koji imitiraju tehniku microneedlinga i stvaraju male rupice u koži koje pomažu stimulirati proizvodnju kolagena i njegovo prodiranje dublje u kožu. U Hrvatskoj je sve popularnija maderoterapija, tehnika uklanjanja celulita uz pomoć masaže rezbarenim drvenim valjcima. Najčešće uključuje masažu nogu, trbuha i nadlaktica”, objašnjava Pleško.

Maštovite frizure

Uz to na edukativnim i praktičnim predavanjima, panelima i edukacijama u B2B dijelu, predstavit će se vodeća imena estetske industrije, poput Elvira Bajrića, frizera. Kreativne, suvremene, individualne – tako bi se mogle opisati frizure ovoga TIGI edukatora. I drugi će ugledni frizeri predstaviti tehnike najnovijih kolekcija i must have frizure za nadolazeću sezonu. Na seminaru prvi dan festivala polaznici će upoznati brendove iz svijeta kozmetike -GERnetic i DermaOxy i otkriti zašto ih preporučuju dermatolozi, estetski kirurzi i kozmetičari. O prirodnom dermatološkom brendu GERnetic govorit će Valentina Mitković, diplomirani strukovni kozmetolog-estetičar, a kako se primjenjuje čisti kisik iz zraka za tretmane lica i tjemena uz DermaOxy pokazat će edukatorica Dorotea Ttnjević.

Komentirajte prvi

New Report

Close