Reklamna kampanja kojom je na tržište lansirana popularna ovca Gregor najučinkovitija je reklamna kampanja u protekle dvije godine u Hrvatskoj. Kampanja Tele2 koju su osmislile agencija Bruketa&Žinić OM i Media Polis to je priznanje dobila osvojivši prestižnu Grand prix
nagradu na Effie natjecanju.
Nagrade Effie za najefikasnije marketinške kampanje dodijeljene su u subotu u sklopu Dana komunikacija u rovinjskom hotelu Lone, a osim Grand prixa, ista je kampanja osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Telekomunikcije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Tele 2 je izvrstan, prije svega po primjerenoj cijeni. Ostali svi napuhavaju cijene.
Tele 2 korisnici su u pravilu lošijeg imovinskog stanja koji su privučeni navodno jeftinijim cijenama telefonije.
U stvarnost to nije tako te opet sirotinja plaća više.
P.S.
Ovo ne vrijedi ako ste samo i isključivo samo u Zgb, gdje je pokrivenost vlastitim stanicama 100%
Uključite se u raspravu