U svijetu je preko dvije milijarde korisnika interneta i pet milijardi korisnika mobitela, a predviđanja su da će do 2020. broj onih koji su "online" premašiti pet milijardi, dok će ih na mobitelima biti čak 10 milijardi.
Gotovo cijeli svijet se, dakle, preselio u digitalnu sferu, a krajnje je vrijeme da se tamo presele i oglašivači. Barem oni koji žele zadržati svoje potrošače. Na te je brojke danas na Danima komunikacija u Rovinju upozorio Goetz Trillhaas iz Googlea. Kao što je rekao, više nitko ne može ignorirati činjenicu da je prva stvar koju napravimo kad se probudimo – uzmemo svoj "smartphone" i spojimo se na društvene mreže ili pročitamo vijesti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu