Na nacionalnom festivalu marketiških komunikacija koji je počeo jučer u hotelu Lone okupilo se više od 1.200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija.
Za nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica prijavljeno je ukupno 248 radova iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Danas i sutra doznat ćemo koje kampanje su u Hrvatskoj u proteklom razdoblju bile najučinkovitije, tko su agencija, oglašivač i kampanja godine, tko stoji iza najboljih digitalnih radova te koji studenti su predložili najbolju oglasnu kampanju za Erste banku. U večernjem programu goste i predavače Dana komunikacija zabavljat će bend Bubble Duble ft. Kristijan Beluhan i dobitnici ovogodišnjeg Porina, grupa Mayales.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu