Hrvatska nema komunikacijsku strategiju kojom se prezentira Europskoj uniji, a ni Europska unija u Hrvatskoj nije prezentirana na dovoljno kvalitetan način. Ako i postoji neki pozitivan imidž koji je Hrvatska dobila, on je nastao slučajno, a ne zato što je bio planski smišljen.
Složili su se s time sudionici panela "Pipl mast trast as – kako govorimo Hrvatsku" koji je danas održan na Danima komunikacija u Rovinju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nemoramo se brinuti, kad bude stecaj drzave, opet cemo postati vijest dana 🙂
Naši susjedi ubiše se zbog navodne neprepoznatljivosti pa se trudiše svim silama da bi to postigli. Predstavljali su se poput SR Njemačke koja je bila poznata po gospodarskom čudu,kao mala zemlja za veliki uspjeh. Vrijeme je pokazalo da nije dovoljno o sebi lijepo govoriti nego to i na djelu pokazati!Sada su bijesni na “zrcalo” i već razmišljaju o tome kako će ga tužiti zbog svoje slike u njegovom okviru!
Uključite se u raspravu