Unatoč krizi i sve manjim budžetima koje kompanije izdvajaju za reklamiranje, marketinško tržište u Hrvatskoj i prošle je godine bilo poprilično živo. Bilo je tu dobrih i zabavnih kreativnih uradaka koji su postigli željeni efekt, ali bilo je i onih koji su iritirali i samom svojom pojavom.
Kako se takvih nitko ne sjeća prerado, nekoliko marketinških stručnjaka upitali smo da nam otkriju svoje favorite među reklamama u prošloj godini. Kamilu Antoloviću, direktoru marketinške agencije K&K Promotion, protekla je godina u Hrvatskoj obilovala dobrim kreativnim rješenjima, posebno u području TV oglašavanja. Ipak, među njima je najradije izdvojio televizijski spot "Nacionalnog programa sigurnosti u prometu".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu