GALERIJA: Vlasnik Munje Ivan Miloloža predstavio knjigu “Razvoj strateškog marketinga u industriji baterija”

Autor: Poslovni dnevnik , 10. prosinac 2014. u 15:35
Rektor zagrebačkog Sveučilišta Damir Boras. Photo: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

U prepunoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu tražilo se mjesto više.

Predstavljanje knjige autora Ivana Milolože, vlasnika Munje, "Razvoj strateškog marketinga u industriji baterija" iznjedrilo se u društveni događaj na kojem se u prepunoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu tražilo mjesto više. Knjigu je predstavio rektor Sveučilišta u Zagrebu Damir Boras koji je iskoristio priliku da pozove gospodarstvo na tješnju suradnju sa znanošću.

– Budućnost je u akumulatoru- poručio je Boras napomenuvši da Njemačka do 2020. na svojim ulicama očekuje milijun električnih automobila. Iskoristio je rektor priliku da naglasi važnost autonomije Sveučilišta, a poduzetnicima je poručio da im za uspješno širenje na strana tržišta trebaju znanja koja znanost nudi.

– Nema u svijetu države koja je uspješna a da nema vlastitu proizvodnju. Hrvatska ima potencijal da ponovno postane relevantna industrijska zemlja- istaknuo je Miloloža podsjetivši da u svim tvornicama automobila i dalje rade strojevi koje je proizvela Prvomajska, tvornica od čije se budućnosti odustalo 90-tih.
Sredstva od prodaje knjige idu u zakladu udruge Prsten za školovanje studenata slabije ekonomske moći.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close