Predstavljanje knjige autora Ivana Milolože, vlasnika Munje, "Razvoj strateškog marketinga u industriji baterija" iznjedrilo se u društveni događaj na kojem se u prepunoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu tražilo mjesto više. Knjigu je predstavio rektor Sveučilišta u Zagrebu Damir Boras koji je iskoristio priliku da pozove gospodarstvo na tješnju suradnju sa znanošću.
– Budućnost je u akumulatoru- poručio je Boras napomenuvši da Njemačka do 2020. na svojim ulicama očekuje milijun električnih automobila. Iskoristio je rektor priliku da naglasi važnost autonomije Sveučilišta, a poduzetnicima je poručio da im za uspješno širenje na strana tržišta trebaju znanja koja znanost nudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu