Trojica prijatelja originalnom modnom linijom sve intenzivnije ‘grabe’ tržište

Autor: Lucija Špiljak , 12. veljača 2020. u 09:34
Iza brenda stoje Karlo Rosandić i Petar Vukorepa, a odnedavno i Dejan Jeličić/FOTO: Roberto Pavić

Motivi su Zagi-boksač, Manda u pin-up stilu, buldog koji vjerno čuva vrata grada…

Prije 13 godina ljubav prema Zagrebu stvorila je prvi zagrebački streetwear brend From Zagreb With Love.

Iza njega stoje Karlo Rosandić i Petar Vukorepa, a odnedavno im se priključio i Dejan Jeličić. Trojac ističe da Zagreb nije samo njihov rodni grad već i životni stil. Odrastanje i život na zagrebačkim ulicama, tramvaji, gužve, zeleni parkovi, jezera i Sljeme obilježili su i njihov brend čiji se originalni dizajn bazira na prepoznatljivim zagrebačkim motivima otisnutim na majicama kratkih rukava i majicama s kapuljačom.

“Neki od motiva su Zagi u boksačkoj pozi, manduševačka Manda u stilu 50’s pin up modela, gornjogradski fenjer u tattoo stilu, buldog koji vjerno čuva vrata Grada…”, navodi Rosandić koji je “mozak” brenda s osnovnim smjernicama za razvoj, Jeličić je zadužen za sadržaj i imidž na webu, te kvalitetu tiska na robu putem svoje tiskare Pitsome Merch, dok je Vukorepa zaslužan je za originalna dizajnerska rješenja…

Diskretne provokacije
Kada su tek počeli nositi odjeću s motivima na razna događanja, nisu prošli nezapaženo. Već tada je potražnja bila veća od ponude. “Naišli smo na sjajan prijem među raznim profilima ljudi. Osim majica, a kako se uz naš životni stil savršeno nadovezuje i kultura uživanja u pivu, proizveli smo i krigle s našim logotipom”, priča Rosandić.

Sve, kaže, kreće od ideja koje njih trojica zajednički smišljaju i razrađuju, vodeći računa da dizajn sadrži elemente prepoznatljivog starozagrebačkog šarma, diskretne provokacije i streetwear stila. Njihovu ideju, stav i dizajn prepoznali su različiti profili Zagrepčana i ljudi koji vole Zagreb.

“Kad smo krenuli, nismo mogli ni sanjati da će si ljudi tetovirati naš logo ili motive. Boksač Zagi dobio je i veliki mural u jednom kvartu”, navodi naš sugovornik i kaže da mu takve scene potvrđuju da FZWL nadilazi koncept brenda urbane odjeće, te da za sve više ljudi predstavlja stil s kojim se mogu poistovjetiti, ali i osjetiti pripadnost.

Brend tako, kaže, nose basist Prljavog Kazališta Marko Karačić, višestruka hrvatska prvakinja u boksu Sara Kos te dečki iz banda Šank. “Puno poklonika brenda šalje nam fantastične fotografije u majicama s različitih krajeva svijeta, no posebno se ponosimo kada ih na poslu nose pošteni radni ljudi ovog grada”, ističe Rosandić.

Stižu noviteti
Zadnjih mjeseci bilježe rast popularnosti i među ženskom populacijom pa spremaju nove kolekcije koje će biti dostupne i u ženskim modelima. Proizvodi se naručuju se putem weba brenda, mogu se kupiti i u Dirty Old Shopu na Trešnjevci, a pregovaraju s još prodajnih mjesta.

Rosandić otkriva da pripremaju novu kolekciju koja će sadržavati nastavak pin-up kolekcije, uz neke nove motive koji će, kaže, pratiti dovitljivo-provokativnu odrednicu brenda. “Pripremamo i nešto posve novo što će se svidjeti svim postojećim i budućim mamama i tatama”, poručio je Rosandić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

nemojte dečki reći će neki da ste ksenofobi, BIH u Zagrebu će se naljutiti

New Report

Close