Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Franšiza s karakterom – Kako je Georgy Shooters pretvorio noćni izlazak u profitabilan poslovni model

Autor: Promo
06. srpanj 2025. u 13:34
Podijeli članak —
Press photo

Iza koncepta stoji više od deset godina testiranja i usavršavanja.

U svijetu franšiza rijetko se pojavi koncept koji istovremeno ruši pravila, a bilježi visoku isplativost. Upravo to uspjelo je brendu Georgy Shooters, prvom hrvatskom shooters baru i potencijalno prvoj domaćoj nightlife franšizi.

Iza koncepta stoji više od deset godina testiranja i usavršavanja, a danas Georgy otvara vrata investitorima koji žele ući u svijet ugostiteljstva – bez kuhinje, bez konobara i bez klasičnih stolova. Samo šank, doza provokacije i energija zbog koje se gosti uvijek vraćaju.

Georgy Shooters razvijali ste više od desetljeća. Što je najviše oblikovalo koncept i kada ste znali da je spreman za širenje?

Iskreno, sve je počelo kao eksperiment – metoda pokušaja i pogrešaka. Htjeli smo vidjeti može li provokativan, potpuno novi koncept zaživjeti i pritom se dobro zabaviti. Pokazalo se da ne samo da može, već je i pun pogodak. Gosti su oduševljeni, zaposlenici uživaju, a rezultati daleko premašuju prosjek ugostiteljstva.

Danas vam je fokus na franšiziranju. Što nudite potencijalnim partnerima i kako se vaš model razlikuje od klasičnih ugostiteljskih franšiza?

Franšiziranje je prirodan korak. Gosti nam godinama govore: „Otvorite ovo kod nas!“ No znali smo da dok ne dovedemo operativne procese do savršenstva – širenje nema smisla. Prije dvije godine finalizirali smo optimizaciju poslovanja i testirali novitete kroz dvije sezone. Danas možemo ponuditi kompletan koncept – detaljno razrađen, maksimalno profitabilan, i to uz značajno niže početne troškove od drugih ugostiteljskih franšiza.

Navodite da je profitabilnost koncepta i do tri puta veća od industrijskog prosjeka. Na čemu se temelji ta računica?

Ključ je u izrazito niskim varijabilnim troškovima. Radimo s jednom smjenom, bez konobara – sav posao obavljaju šankeri koji komuniciraju i direktno uslužuju goste. Početna ulaganja su također niža: uređenje je ekonomično, ali efektno – gosti ga obožavaju.

Vaš operativni model uključuje samo šankere, jednu smjenu i niske fiksne troškove. Koliko je ta jednostavnost važna za skalabilnost?

To je upravo ono što čini naš koncept skalabilnim i profitabilnim. Jednostavni sustavi se lakše repliciraju, a kod nas je sve podređeno efikasnosti – bez kompromisa u kvaliteti iskustva.

Vaš bar nema klasične stolove ni sjedenje – sve se događa za šankom. Kako gosti reagiraju i koliko to doprinosi atmosferi?

Georgy Shooters nije samo bar, već društvena igra u stvarnom vremenu. Gosti stoje za šankom, komuniciraju međusobno i sa šankerima. Čak i oni koji dođu sami brzo pronađu društvo. Naše igre dodatno potiču interakciju. Atmosfera se stvara spontano, a povratak gostiju iz dana u dan najbolji je dokaz da to funkcionira.

Provokativnost je dio vašeg brenda. Gdje povlačite granicu između humora i neukusa?

Trudimo se hodati po rubu, ali ga nikada ne prelaziti. Naši interijeri, igre i nazivi shootera su smjeli i zabavni – ali nikad vulgarni. Cilj nam je izazvati osmijeh, a ne nelagodu. Dok god se naši gosti smiju dok čitaju nazive shootera, znamo da smo pogodili ton.

Sudjelovali ste na sajmu franšiza u Londonu. Kakve su bile reakcije i kako vidite budućnost Georgy Shootersa izvan Hrvatske?

Reakcije su bile fenomenalne – unijeli smo dašak zabave u inače vrlo ozbiljan sajam. Naš štand je ostao živ i nakon što su ostali već zatvoreni. No međunarodni uspjeh neće doći preko noći. Takva franšiza u ‘nightlife’ sektoru zapravo još ne postoji, pa gradimo put. Krećemo lokalno – prvo Hrvatska, zatim regija, pa dalje. Turistička smo zemlja, koncept je već testiran na mladim posjetiteljima i vjerujemo da imamo odličnu osnovu za širenje. Jednostavnost, niska ulaganja i jedinstven ‘experience’ naši su glavni aduti.

Georgy Shooters nije za svakoga – i upravo u tome leži njegova snaga. Uz jednostavno operativno vođenje, niske troškove ulaska i koncept koji jasno komunicira s mlađom publikom, ova franšiza ima ambiciju postati novo ime regionalne, ali i europske nightlife scene. Nakon pozitivnih reakcija s međunarodnih sajmova, sljedeći korak je – pronaći partnere koji se usuđuju biti drugačiji.

Svi zainteresirani za suradnju mogu se javiti na franchise@georgyshooters.com radi dodatnih informacija.

Autor: Promo
06. srpanj 2025. u 13:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close