U nedjelju navečer svoja je zelena vrata na Trgu dr. Franje Tuđmana, uz proglašenje onih najboljih, zatvorio najpopularniji zagrebački gastro festival. Često se kaže da je sedma godina kritična, no Zagreb Burger Festival je zabilježio, unatoč upornoj višednevnoj kiši, oko 50.000 posjetitelja i tako pokazao da popularnost burgera ne blijedi, iako su već dugi niz godina prisutni na tržištu. Jedanaest festivalskih dana gurmani su birali jedan ili više od 45 različitih okusa mesnih, vegetarijanskih i biljno proteinskih poslastica, uz atraktivne koktele i rashlađene Staropramenove okuse. Prva tri mjesta ovogodišnjih dobitnika, kao i debitanta, odabrali su posjetitelji skeniranjem QR kodova na kućici na kojoj su kupili burger.
Konkrencija je bila doista jaka, uz čak sedam debitanata i već afirmirane gastro meštre, kao što su Ivan Pažanin, Mate Janković i Mario Mihelj. Grill majstori ove su godine puno pažnje posvetili umacima, po prvi put su predstavili dodatke kao što su plantana banana, fermentirano azijsko povrće, dimljeni umaci, umaci od reduciranog vina s koricom divlje naranče i mnoge druge te pokazali kako gourmet inovacijama doista nema kraja. Na prvu nespojive kombinacije kao npr; kozice i tartufi jako su se svidjele posjetiteljima, no i klasičari su uživali u tradicionalnim okusima burgera s minimalnim brojem dodataka. Osim izvrsnih okusa burgeri su uspješno zadovoljili još jedan kriterij – fotogeničnost pa su često bili zvijezde na društvenim mrežama. Iako izvan konkurencije, svakako vrijedi spomenuti i Roberta Hromalića i njegov Le Kolač, čije su ice-cream pite osvojile okusne pupoljke čak i onih koji nisu preveliki ljubitelji slastica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu