Ako me vid na daljinu ne vara, bio je za volanom Mercedesova E Coupea. Govorim o vozaču koji je moje, tada još relativno “nevine” manevre u malom, crnom “autiću”, uočio već u prvim večernjim satima ovoga testa, nekakvih 500-tinjak metara prije spuštanja s autoputa na zagrebačku obilaznicu. Pretpostavljam da se kuži u aute. Možda i u trke. Jer je njegovo divljačke stiskanje gasa ne bi li me sustigao bilo jasan znak da je i iz pozamašne udaljenosti prepoznao u čemu se vozim.
Istinski zaljubljenici u automobile, o obožavateljima jurnjave da i ne govorim, dobro znaju što je u oktanskom svijetu značio maleni “divljak” Clio RS kojeg je Renault svijetu predstavio prije punih 20 godina. I zato o fenomenu toga modela i svemu što mu je prethodilo ovom prilikom neću pisati. Ali hoću o njegovu nasljedniku, nepogovorno modelu samo za “birane”. A kad kažem birane ne mislim ni na bogatstvo, ni na snobizam, jer vjerujem da se u ovom slučaju taj epitet odnosi ponajviše na – karakter. Napominjem da je ovo isključivo subjektivna ocjena, ali moram reći: Nakon sedam dana testiranja limitirane edicije Clija RS 18, uvjerena sam da ovakav automobil kupuju samo ljudi, nazovimo ih politički korektno – osebujne naravi. Smatram da “minijaturu” koja na 1200 kilograma i jedva više od četiri metra duljine ima 1,6 litreni turbobenzinac s 220 “konja” i 280 Nm “obični” ljudi ne kupuju. Barem ne kao svoj jedini automobil.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu