Turistički i kulturni trendovi u svijetu idu na ruku Hrvatskoj, no treba ih pretvoriti u turističko-kulturne proizvode za što je potrebno više suradnje, poručila je predsjednica Zajednice kulturnog turizma Hrvatske gospodarske komore Suzana Marković.
"Hrvatska ima bogatu kulturno-povijesnu baštinu koja je i kvalitetna turistička ponuda. Tako je i s trendom "small is beautiful" (malo je lijepo) koji je primjenjiv na Hrvatsku jer na relativno malom prostoru ima toliko ljepota i potencijala. Svi koji se bave kulturnim turizmom toga su svjesni, kao i da su proizvodi kulturnog turizma održivi i potiču razvoj turizma tijekom cijele godine u čitavoj Hrvatskoj", istaknula je Marković na plenarnoj sjednici Zajednice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu