Aktualna kampanja proizvođača motornih pila Husqvarna s porukama “Treba znati prerezati” mnoge je nasmijala kad su plakati osvanuli po Hrvatskoj. Odakle ideja, koliko je ljudi radilo na kampanji i kakve su reakcije saznali smo od marketinškog tima tvrtke Drezga koja je zastupnik Husqvarne na našem tržištu.
“Kada nemate neograničeni budžet, a i onaj kojim raspolažete je vaš, a ne principalov, želite doprijeti do čim većeg broja ljudi uz maksimalno raspoloživa sredstva. Odlučili smo se za ‘blagu provokaciju’ i pokazala se više nego uspješnom”, objašnjava Marko Habuš, voditelj marketinga Drezge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu