Google je nedavno u Zagrebu prvi put hrvatskoj publici predstavio svoj projekt Google Engage. Riječ je o inovativnom programu koji je pokrenut 2008. godine, a namijenjen je agencijama, web-masterima ili web-dizajnerima kojima kroz besplatne edukacije, podršku i resurse pomaže unaprijediti poslovanje klijenata, ali i svoje. O tome kako nakon četiri godine funkcionira Google Engage, marketinškim alatima budućnosti i koje su mogućnosti oglašavanja na Googleu razgovarali smo s Januszem Monetom, Googleovim marketinškim direktorom za tržišta u nastajanju.
Kako funkcionira Google Engage i kako agencije mogu profitirati od tog programa?
Program agencijama pomaže da razviju svoje poslovanje pružajući online marketinške usluge svojim klijentima. Dajemo im besplatnu obuku za Google AdWords i druga Googleova poslovna rješenja kojima će poboljšati svoje marketinške vještine.Agencije dobivaju podršku za svoje korisnike, trening i edukaciju u određenim područjima. Pomažemo agencijama da stječu nove klijente. Uostalom, nakon što educiramo zaposlenike u agencijama, dajemo im i certifikat. I sve to je besplatno. Agencije također dobivaju financijski poticaj kako bi radile s malim i srednjim kompanijama te izrađivale besplatne izvještaje, istraživanja o trendovima i slične materijale koji im mogu pomoći da bi razumjeli što se događa na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.većini ni ne treba..dobro je Konzumu i onima koji imaju internet prodaju ali šta će nekoj prodavaonici cipela ili pekari www?
Uključite se u raspravu