Borba za istinu, a bit će špijunaže i zabave

Autor: Josipa Ban , 15. rujan 2022. u 22:00
Očekuje između četiri i pet tisuća iz cijele regije, najviše iz Hrvatske/E. Elveđi/PIXSELL

Posebnost ovogodišnjeg Weekenda je i pregršt predavača iz gospodarstva i startupa.

Brojni noviteti i zanimljivi gosti očekuju se ove godine na jubilarnom 15. Weekend Media Festivalu.

Tomo Ricov, direktor Festivala i programa, najavljuje da će Weekend otvoriti razgovor 1 na 1 Yossija Melmana, izraelskog novinara i stručnjaka za međunarodnu sigurnost i Igora Alborghettija, glavnog urednika Expressa. Izdvaja i predavanje Saše Savića, vodećeg čovjeka MediaComa, najveće medijske agencije na svijetu, a koji će predstaviti aktualne svjetske komunikacijske trendove.

Iskorak u Europu
Kako uz pomoć kreativnosti možemo bolje koristiti tehnologiju posjetitelji će imati priliku saznati od Fabia Seidla, globalnog kreativnog direktora Mete, vlasnice Facebooka, Instagrama, WhatsUpa, jedne od najvećih svjetskih tehnoloških kompanija. Božo Skoko, član programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala, ističe da su ove godine pripremili uistinu šarolik program.

“Od inovativnosti i kreativnosti, preko borbe za istinu i činjenice, do novih medijskih tehnologija, špijunaže i zabave. Želimo pokazati kako izgledaju novi obrisi svijeta u nastajanju, kakve nam pruža prilike, ali i izazove te gdje su u svemu tome naše profesije i njihove mogućnosti”, najavljuje Festival koji će biti održan od 22. do 25. travnja u Rovinju.

Božo Skoko, Tomo Ricov, Nevena Rendeli Vejzović, Mario Petrović i Boris Kovaček/PD

Ovo sad već tradicionalno okupljanje medijske, komunikacijske i kreativne industrije, nadišlo je, kaže Skoko, hrvatske okvire te je počelo diktirati trendove u cijeloj regiji, pa organizatori planiraju njegovo širenje.

“Namjera nam je povećati njegov iskorak i u europskom kontekstu”, ističe Skoko. A taj je iskorak već napravljen i to ugošćavanjem Golden Druma, jednog od najpoznatijih europskih kreativnih festivala koji će ove godine Portorož zamijeniti Rovinjem.

”U Rovinj tako stižu brojna utjecajna imena. Samo jedno od njih je Ghada Wali, nagrađivana grafička dizajnerica koja se našla čak i na europskoj Forbesovoj listi 30 Under 30”, napominje Tomo Ricov.

Na Weekendu će biti proglašeni i pobjednici FoodTech StartUp Competitiona, natjecanja koje okuplja kreativne startupove čiji koncepti doprinose rješavanju izazova suvremene prehrambene i ugostiteljske scene, a kojeg su pokrenuli Infobip, Maistra i Pepermint.

“U sklopu FoodTecha dovodimo i Michaela Seldena, CEO-a najzanimljivije američke food tech kompanije Fineless Foods, koja proizvodi morske proizvode uzgojene na zemlji. On će govoriti o tome što ćemo jesti za 20-ak godina i koliko se to zapravo drastično razlikuje od današnjih prehrambenih navika”, objašnjava direktor Festivala i programa.

Posebnost ovogodišnjeg Weekenda je i pregršt gostiju, odnosno predavača, iz svijeta gospodarstva i startupa. Samo neki od njih su Nikola Škorić, osnivač i direktor Electrocoina, Alan Sumina, suosnivač i izvršni direktor Nanobita, Filip Dragoslavić, suosnivač tvrtke Solrise, Nikola Dešković iz tvrtke AutoScout24.

Jedinstveni izvor ideja
”Razvoj gospodarstva ide ruku pod ruku s inovativnim pristupom poslovanju, a startupovi su višestruko pokazali kako su jedinstveni izvor briljantnih ideja koje mijenjaju i optimiziraju ustaljene obrasce unutar pojedinih industrija i donose svježu perspektivu u svim granama gospodarstva. Stoga ne čudi da su u ovogodišnjem fokusu Weekenda, koji je s 15 godina dugom tradicijom postao svojevrsni hub ideja i trendova, upravo startupovi”, ističe Ricov.

Posjetitelje – kojih se očekuje između četiri i pet tisuća iz cijele regije, najviše iz Hrvatske – očekuje zanimljiv program. Organizatore stoga pitamo što je bilo ključno za uspješnost Weekenda.

Skoko, član programskog tima, ističe da je festival nastao kao dobra ideja da se zadnjeg ljetnog vikenda u čarobnom Rovinju okupi cjelokupna medijska, komunikacijska i kreativna industrija kako bi čuli novitete, upoznali trendove, razmijenili iskustva te u konačnici sklopili poslove kako bi spremniji krenuli u radnu jesen.

”Sve ono što je važno u komunikacijskoj i kreativnoj sceni najprije se predstavi u Rovinju. Drago mi je da to prepoznaju i naši partneri, pa su velike medijske kuće poput HRT-a i Styrije odlučili neke svoje novitete ekskluzivno predstaviti baš na Weekendu”, navodi Skoko.

Komentirajte prvi

New Report

Close