Arhitektica predstavila novi brend odjeće na hrvatskom tržištu, inspiraciju nalazi u prirodi i geometriji

Autor: Poslovni.hr , 24. svibanj 2022. u 11:38
Foto: Stanislav Kostić

Prva limited edition ljetna kolekcija nosi naziv –’We Love All of Them Unreachable Things!’

Orojóporo je novi je brend odjeće koji na tržište lansiraju Petra Sučić Roje i Sanda Šeparović, a prva  limited edition ljetna kolekcija nosi naziv –’We Love All of Them Unreachable Things!’

Kako kaže dizajnerica  koje stoje iza brenda, intuitivno, upečatljivo, autentično riječi su koje opisuju prvu trilogiju haljina brenda Orojoporo – Daisy, Tulip i Lily.

Inače, Petra Sučić Roje arhitektica je koja se dugi niz godina bavi dizajnom uzoraka i posebnu pažnju poklanja skladu boja, oblika i proporcija. Za svoje radove, Sučić Roje je i svjetski priznata te je dobila Type Directors Club nagradu i uvrštena u knjigu najbolje svjetske tipografije za 2017.godinu u New Yorku, a 2004. godine pobijedila je na natječaju za vizualni identitet proslave 75 godina National Symphony Orcestra Kennedy Centra u Washingtonu.

Inspiraciju, kako kaže, pronalazi u prirodi. S obzirom na to da matematičke operacije postoje samo u ljudskoj svijesti, kao i idealni geometrijski pojmovi ova dizajnerica simulacijom prenosi unikatne geometrijske uzorke na tkaninu, a vjeruje kako će upravo ovi odjevni komadi privući pozornost svake žene.

Kolekcija je dostupna preko Instagram accounta Orojóporo od ponedjeljka.

Komentirajte prvi

New Report

Close