7 savjeta kako zaštititi auto od sunca i vrućine

Autor: VLM , 31. srpanj 2018. u 12:54
Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Kao i ljudi, ni automobili ne obožavaju baš vrućinu pa ih je u takvim uvjetima dobro zaštititi.

Za vrijeme velikih ljetnih vrućina svi bježimo u hlad kako bismo pronašli utočište od sunca. Kao i ljudi, ni automobili baš ne obožavaju vrućinu pa ih je u takvim uvjetima dobro zaštititi.

Donosimo nekoliko rješenja i savjeta koje biste trebali imati na umu:

1. Parkirajte u hladu

Vjerojatno najjednostavnije i najočitije, ali možda i najbolje rješenje. Pri parkiranju u hladu vodite računa o pomicanju sunca. Ovisno o tome koliko ćete izbivati iz automobila, može se dogoditi da vaš limeni ljubimac kojeg ste ostavili u hladu uskoro opet završi na prženju.

2. Zaštita voskom

Redovito poliranje automobila voskom pomaže zaštititi karoseriju od UV zraka. Preporučuje se nanošenje rano ujutro ili navečer, a izbjegavajte nanošenje pod jakim suncem.

3. Prekrijte gume

Gume koje dugo ostaju na suncu nezaštićene mogu dobiti pukotine. Stoga nije loša ideja prekriti gume na osunčanoj strani automobila.

4. Vjetrobranski štitnik

Jedno od najčešćih i najjednostavnijih načina zaštite je upotreba štitnika koji se postavlja ispod vjetrobranskog stakla s unutrašnje strane. Takav štitnik može pomoći u sprečavanju pucanja materijala s gornje strane kontrolne ploče, a također će vam zaštiti upravljač, koji nakon dužeg "sunčanja" može biti toliko vruć da ga ne možete držati.

5. Ručnik preko upravljača

Ako prvenstveno želite izbjeći problem vrućeg upravljača, možete ga prekriti i ručnikom, majicom ili nečim sličnim.

6. Zatamnjena stakla

Nešto kompliciranije rješenje su zatamnjena stakla. Mnogi automobili dolaze s njima već iz tvornice, no može ih se i naknadno ugraditi.

7. Vodite računa o rashladnoj tekućini

Pazite da vam se automobil ne pregrije prilikom vožnje po najvećim vrućinama. Pobrinite se da imate dovoljno rashladne tekućine. Prilikom provjeravanja ili dopunjavanja budite oprezni i nemojte dirati spremnik dok je još vruć.

Komentirajte prvi

New Report

Close