Modni lanac H&M počeo je u četvrtak u Njemačkoj akciju zamjene stare odjeće za novu. Uskoro će se ona proširiti i na ostale zemlje u kojima popularni brend ima svoje trgovine, uključujući i Hrvatsku. Kako je najavljivano, u Hrvatskoj će se odjeća prikupljati u trgovinama u Arena Centru na zagrebačkom Laništu te u City Centeru One u Splitu.
Umjesto da je bace, kupci će tako staru, nošenu odjeću, bez obzira na to gdje je kupljena, moći donijeti u trgovinu te ostvariti popust na kupnju. Za vreću odjeće dobit će vaučer, a ograničenje je dvije vreće odjeće po osobi dnevno. U Njemačkoj, u kojoj je akcija već počela, građani godišnje iz svojih ormara izbace gotovo milijun tona odjeće koju više ne mogu ili ne žele nositi. “Jednostavno želimo smanjiti otpad i učiniti nešto za okoliš“, objasnila je za Deutsche Welle Anna-Kathrin Bünger iz H&M-a zašto su pokrenuli tu akciju. No, unatoč tome što u H&M-u kažu da to čine iz ljubavi i brige prema okolišu, aktivisti Greenpeacea smatraju kako velikodušni pothvat ipak nije toliko povezan s brigom za okoliš koliko sa zaradom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu