PRODUCTWORLD 2023 konferencija održati će se u opatijskom hotelu Ambasador od 20. do 22. travnja ove godine i okupiti će stručnjake iz područja razvoja proizvoda, voditelje projekata, marketing menadžere te članove i predsjednike uprava srednjih i velikih kompanija ICT i bankarskog i financijskog sektora.
Prvi puta u ovom dijelu Europe održati će se konferencija koja je posvećena temi product menadžmenta – odnosno području razvoja proizvoda. Cilj je okupiti ne samo stručnjake iz područja ICT-a i product menadžmenta već i ostale dionike tog procesa. Stoga već na pop-isu govornika imamo ljude iz tvrtki kao što su A1 Hrvatska, Asseco, Bozic, Croatia Osig-uranje, Endava, GlobalLogic, Google Europe HQ UK, Infobip, Lemax, Poslovna Intli-gencija, Q Agency, Rimac Techonolgy, Sinc, Trancsom i Unicredit HQ Italija.
“PRODUCTWORLD 2023 konferencija ima za cilj pružiti svim prisutnima 14 različitih konkretnih studija slučajeva iz područja product menadžmenta gdje će okupljeni moći saznati kako vodeće svjetske, regionalne i hrvatske kompanije u današnje vrijeme rješavaju proces razvoja produkata, organizaciju produktnih timova, produktne operacije i brojne druge teme vezane uz povezivanje opće poslovne strategije sa razvojem novih digitalnih usluga. Osim prezentacija, odnosno primjera iz prakse u dvodnevnom programu će biti i četiri panela: Glavni direktori za proizvode (CPO) Panel Talk: Zašto radimo ono što radimo i kako pobijediti na današnjem tržištu, Product Marketing Panel Talk: Engaging Customers & Delivering Value, Panel o strategiji proizvoda: Ostvarivanje korporativnih ciljeva kroz pro-izvode, Panel o razvoju proizvoda: Tajni umak za uspješnu isporuku proizvoda”, ističe Goran Krstulović, organizator i direktor foruma.
“Nakon niza uspješnih JumpIT Foruma odlučili smo okupiti stručnjake i izvan granica Republike Hrvatske i to u području drugačijem od onog koji obuhvaćamo na JumpIT Forumima, ali u provjerenom formatu – kratki i sadržajni primjeri iz prakse uz interakciju koja nam je vrlo bitna na našim konferencijama. Trajanje konferencije je tri dana od kojih je treći dan rezerviran isključivo za networking i druženje, kroz cjelodnevni team-building od posjeta parku prirode Učka, do jedrenja i gastro ture. Sada, dva mjeseca prije konferencije imamo već značajan broj pri-javljenih što nam je pokazatelj da je postojalo upražnjeno mjesto za konferenciju ovakve tematike”, dodao je Domagoj Vidas, direktor foruma za odnose s javnošću.
Key-note govornik će biti svjetski poznati Karlheinz Muenchow koji nam dolazi iz Atlante (SAD). Karl je aktivno vodio preko 200 lean-agile inicijativa u 18 zemalja tijekom proteklih 15 godina, radeći s rukovoditeljima i timovima na najvišoj takozvanoj C razini kao trener, konzultant i mentor.
Kao pragmatičar, Muenchow ne ograničava rješenja na prilagodbu omiljenim agilnim okvirima ili nacrtima skaliranja koji često mijenjaju samo terminologiju. On je lider u industriji i vizionar koji propagira pristup da agilne metode moraju odgovarati domeni, po-trebama, očekivanjima i ciljevima klijenata s kojima surađuje.
Medijski pokrovitelji PRODUCTWORLD 2023 konferencije su Bug/Mreža, Istarski, Novi milenij te Poslovni dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu