Hrvatske tvrtke stoje jako dobro u ovoj vrsti prodaje, nalazimo se u samom europskom vrhu

Autor: Poslovni.hr , 22. veljača 2023. u 11:00
FOTO: Pixabay

Promet od prodaje putem interneta i dalje čini nizak udio u europskim poduzećima, no njemu pribjegava sve veći postotak tvrtki. Zanimljivo, Hrvatska je na europskom vrhu po postotku poduzeća koja ostvaruju barem jedan posto prometa online prodajom.

Promet od prodaje putem interneta čini sve veći udio u europskim, pa tako i u domaćim poduzećima, pokazuju najnoviji podaci Eurostata. U 2021. 19,7% europskih poduzeća ostvarilo je najmanje jedan posto ukupnog prometa online prodajom, što je 0,7% više u odnosu na 2020.

Ovu statistiku predvode švedska poduzeća gdje njih 36,6% ostvaruje najmanje jedan posto prometa prodajom putem interneta. Slijede poduzeća iz Danske (35,6%) te Irske (35,2%).

Zanimljivo hrvatska poduzeća stoje jako dobro te se nalazimo u samom europskom vrhu. Prema europskom statističkom uredu u Hrvatskoj gotovo 30% poduzeća (29,7%) ostvaruje barem jedan posto prometa online prodajom, što nas svrstava na visoko šestom mjestu europske ljestvice i daleko ispred prosjeka Europske unije, a koji iznosi 19,7 posto. Bolji smo i od Njemačke u kojoj taj postotak iznosi 19,9%.

Najlošije po ovoj statistici, što je također zanimljivo, stoje poduzeća iz bogatog Luksemburga gdje njih samo 8,6% ostvaruje jedan posto prometa online prodajom. Od Luksemburga su nešto bolji Rumunji i Bugari (10,5 i 11,5 posto).

Najveći postotak europskih poduzeća (19,4%) online prodaju ostvaruje putem internet stranica ili aplikacija (web prodaja). Također, najveći dio online prodaje ostvaruju u vlastitoj zemlji (18,5%).

Komentirajte prvi

New Report

Close