Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Telekomi u 2019. u infrastrukturu uložili 2,7 milijarde kuna

Autor: Bernard Ivezić
12. ožujak 2020. u 10:24
Podijeli članak —
Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Većina ulaganja išla u mobilne komunikacije, navodi Hakom, ali najveći rast investicija zabilježen u optiku.

U telekomikacijsku infrastrukturu su operateri u 2019. godini uložili 2,7 milijardi kuna ili 200 milijuna kuna više nego godinu prije, objavio je Hakom.
Najveći rast ulaganja zabilježen je u optiku od 78 posto, dok je u volumenu najviše porastao iznos ulaganja u mobilne komunikacije, a postotkom za 31 posto. Više detalja o ulaganjima Hakom nije objavio.
Hakom navodi da fiksni priključak na brzi internet sada ima 1,15 milijuna korisnika u Hrvatskoj. U odnosu na godinu prije to je 2,4 posto više, a najveći rast zabilježen je u broju priključaka na optici.

Rast potražnje za optikom i općenito brzim fiksnim internetom potaknut je naprednijim uslugama poput naplatne televizije, uključujući IPTV. Telekomi su lani, navodi Hakom, zabilježili na naplatnoj televiziji 27 milijuna kuna veći prihod nego godinu prije, najviše na IPTV-u, koji čini 52 posto tog tržišta.
već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi
U telekomikacijsku infrastrukturu su operateri u 2019. godini uložili 2,7 milijardi kuna ili 200 milijuna kuna više nego godinu prije, objavio je Hakom.
Najveći rast ulaganja zabilježen je u optiku od 78 posto, dok je u volumenu najviše porastao iznos ulaganja u mobilne komunikacije, a postotkom za 31 posto. Više detalja o ulaganjima Hakom nije objavio.
Hakom navodi da fiksni priključak na brzi internet sada ima 1,15 milijuna korisnika u Hrvatskoj. U odnosu na godinu prije to je 2,4 posto više, a najveći rast zabilježen je u broju priključaka na optici.

Rast potražnje za optikom i općenito brzim fiksnim internetom potaknut je naprednijim uslugama poput naplatne televizije, uključujući IPTV. Telekomi su lani, navodi Hakom, zabilježili na naplatnoj televiziji 27 milijuna kuna veći prihod nego godinu prije, najviše na IPTV-u, koji čini 52 posto tog tržišta.

Autor: Bernard Ivezić
12. ožujak 2020. u 10:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close