Tvrtka Nestlé Adriatic je prvi puta u Hrvatskoj organizirala panel na temu stvaranja zajedničke vrijednosti, a u povodu obilježavanja 150 godina poslovanja kompanije Nestlé. Na panelu su sudjelovali članovi upravljačkog tima koji su razgovarali o načinima na koji kompanija gradi kategorije svojih proizvoda i zadovoljava potrebe lokalnih potrošača te kako stvara zajedničku vrijednost za kupce i lokalnu zajednicu.
Odlučnost, predanost i istraživački duh obilježja su kompanije od samih početaka. Smisao Henrija Nestléa za inovacije u kombinaciji s instinktom za marketing te globalna ambicija i danas su obilježja poslovanja. Nestlé je najveći svjetski proizvođač hrane i pića, koji svakoga dana u svijetu proda više od jedne milijarde proizvoda. Dodatno, Nestlé ima najveću znanstveno–istraživačku mrežu u prehrambenoj industriji s oko 5.000 ljudi koji su uključeni u istraživanje i razvoj. Ulaganja u ovaj segment samo u prošlog godini premašila su 1,67 milijardi švicarskih franaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu