Ističe kako je automobilska industrija puna adrenalina i da se u njoj jako teško probiti do velikih igrača. „To se može samo vrhunskom kvalitetom i dosljednošću. Mi smo u tome uspjeli jer stalno gledamo naprijed, prepoznali smo prioritete i njima se posvetili. U autoindustriji se i inače živi u budućnosti jer mi ugovaramo poslove na sedam godina i ja danas razmišljam o tome što će biti sedam godina unaprijed, a ne danas“, izjavio je Došen, uz napomenu da su odnosi AD Plastika s kupcima vrlo čvrsti jer oni ne mogu proizvesti svoje automobile bez njih.
„Dakle, ako ne propadnu kompanije poput Mercedesa, Renaulta i sličnih, nećemo propasti ni mi. A njihov je utjecaj na gospodarstva matičnih zemalja jednostavno prevelik za tako nešto“, poručio je, dodavši da AD Plastik spada među male globalne dobavljače i da je pitanje poslovne strategije kojim će tempom rasti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu