Komentirajući porast ukupnih prihoda za prvih devet mjeseci ove godine od 1 posto, na 323,5 milijuna eura, iz A1 Hrvatska kažu da su rezultat većih prihoda od usluga, posebice od govornog i podatkovnog prometa pod utjecajem turističke sezone odnosno posjetitelja u roamingu.
Stabilni prihodi utjecali su na porast operativne dobiti (EBITDA) od 7,1 posto u odnosu na lani, na 115,9 milijuna eura, i to prvenstveno zbog utjecaja značajnih troškova uzrokovanih promjenom naziva kompanije u 2018. (rebrending), odnosno manjih troškova ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu