U oceanu bajkovito nabujalih dugova Agrokoru se posrećilo unazad godinu dana stvoriti barem jednu potpuno novu vrijednost, jedno novo kopno.
Nije Atlantida, nego Abrakadabra. Skočila je među pet najvećih online trgovaca u Hrvatskoj koji zajedno drže 46 posto domaćeg online tržišta. Prva dva su eKupi i eBay, a preostala tri, ne nužno tim redom, AliExpress, Amazon i Abrakadabra. Točne podatke, zbog poslovne tajne, tvrtka sMind (Shopper's Mind) nije željela objaviti. No, da bi se našao u tom izabranom društvu sigurno je da je Abrakadabra morala osvojiti najmanje pet posto hrvatskog online tržišta, najviše vjerojatno do sedam posto. Zvuči dobro za internetsku trgovinu koja je stasala prije točno godinu dana. Međutim, da li je to stvarno dobar primjer uspješne digitalne transformacije Agrokora?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu