Dvije tisuće dvadesete bit će desetljeće u kojem će se napokon odustati od ideje da se gospodarski problemi mogu “prepustiti tržištu” da ih ono riješi – nakon nekih 40 godina tijekom kojih je to uvjerenje uzrokovalo neizrecivu štetu društvu i okolišu.
Možemo to predvidjeti s takvom izvjesnošću zbog prirode digitalnog gospodarstva. Ustaljena ekonomska teorija, prema kojoj firme ili ljudi polučuju najbolje rezultate za društvo kroz pojedinačno djelovanje u cilju maksimiziranja dobiti ili “koristi” nikad nije bila valjana. Kad bi ona to bila, tvrtke ne bi vidjele nikakvu prednost u tome da postanu znatno većima, a oglašivači se nikad ne bi koristili društvenim pritiskom kako bi manipulirali potrošačima. No, u digitalnom svijetu jednostavno je nemoguće ignorirati našu međuovisnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu