Investicije su motor bilo kakvog gospodarskog razvoja, a činjenica je da su one u Hrvatskoj posljednjih desetljeća, osim svojevremeno u javnu infrastrukturu, bile skromne ili nikakve. To se posebno odnosi na investicije u industrijske kapacitete. Stoga ne čudi da je informacija kako je Ina, odnosno njezin vlasnik mađarski Mol, krajem prošlog tjedna napokon odlučio uložiti četiri milijarde kuna u modernizaciju Rafinerije nafte Rijeka jedna od najvećih gospodarskih i društvenih vijesti godine.
Vijest je to koja je zbog osjetljivosti i mogućeg utjecaja na cijenu dionice Ine koja kotira na Zagrebačkoj i Londonskoj burzi morala biti objavljena kasno poslijepodne kada obje burze zatvore svoja vrata. Događaju je bio nazočan kompletan vrh Ine, Mola, a i dobar dio hrvatske Vlade. Resorni ministar Tomislav Ćorić tom je prigodom istaknuo kako tu vijest doživljava kao božićni poklon Hrvatskoj i hrvatskom narodu jer se radi o najvećoj investiciji u hrvatsku industriju u posljednjih nekoliko desetljeća. I stvarno, ako se malo istraže ulaganja u suvremenoj hrvatskoj državi, vidimo da je posljednja takva investicija završena davne 1984. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu