Mladi stručnjaci riječkog Studija Conex napravili su tako dobro rebrendiranje riječke tvrtke Duhan d.d. da ih je nedavno žiri na Rhode Islandu (SAD), valorizirajući tisuće pristiglih radova na natječaj “Rebrending 100” proglasio njihov projekt rebrendinga Duhana jednim od pet najboljih na svijetu. Uspjeh je već biti svrstan među 100 najboljih, no unutar 100 najboljih projekata postoje još i tri kategorije u kojima se valoriziraju radovi, te potom i Top 5 projekata, u koji je na kraju svrstan i projekt Studio Conexa za Duhan, objašnjava Boris Lešić, osnivač Studia Conex te Predikata, povezane tvrtki koje ideje pretvaraju u novac.
Istražiteljski um
“Public relation – moda ili potreba” bio je naslov predavanja što ga je studentima riječkog Ekonomskog fakulteta nedavno održao Lešić. A možda najtočniji odgovor na dvojbe što je PR danas – samo mondeni uvozni detalj ili doista potreba zbog oštrog tržišnog nadmetanja – daje upravo efekt iz Duhana d.d. Naime, nakon rebrendiranja tvrtke, prije pola godine, prihodi iz maloprodaje ovoj su se kompaniji povisili za 20 posto. “Rebrend je više od promjene samog znaka. Brend inače podrazumijeva percepciju usluga tvrtke u kupčevoj glavi. Mnogo stvari mora se posložiti da bi se neka kompanija percipirala na željeni način”, tumači Lešić. Na projektu izmjene vizualnog identiteta, odnosno prepoznatljivosti Duhana radio je tim stručnjaka Studia Conex otprilike godinu dana. Nakon istraživanja stanja na terenu, odnosno skiciranja zatečene slike u tvrtki, što zahtijeva oštro oko odnosno istražiteljski um, napravljen je poslovni plan i komunikacijska strategija te je dalje sve bilo lakše, tumači Lešić. Rebrendiranje riječkoga Duhana zahtijevalo je intervenciju u logotip, boje, edukaciju zaposlenika, a kroza sve to bilo je nužno ugraditi i komunikacijski most do javnosti do koje je trebala stići i informacija o gradnjih novih vrijednosti koje zastupa Duhan. Naglasak je na osmijehu, što se vidi i iz znaka tvrtke. Finalni rezultat je redizajn prodajnih punktova, voznog parka, educirano osoblje i vidljiv pomak u vertikalnoj i horizontalnoj komunikaciji, kako eksternoj tako i internoj, a sve je to u konačnici utjecalo i na konkretne rezultate poslovanja i povišenje prihoda Duhana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu