Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Živimo u dobu informacija. Nikad kao danas nije bilo važno znati. Za vaš posao još je važnije da drugi znaju da znate. Nitko ne želi kupovati mačka u vreći, i u odnosu na 2012. danas kupac provodi gotovo dvostruko više vremena u potrazi za informacijama prije nego li kupi proizvod ili uslugu. Svijet se mijenja. U poslovnoj komunikaciji ljudi sve češće daju e-mail, a sve rjeđe broj telefona. Papirnati propadaju, a na njihovo mjesto dolaze digitalni, neopipljivi, ali itekako utjecajni online mediji. Što ovo znači za vas? Kako se snaći i preživjeti u vremenu koje traži drugačiji oblik komunikacije?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da bi vi komentirali…
Može odgovor na pitanje: Zašto je bitno napisati istu rečenicu 2x?
Kao:
“Živimo u dobu informacija. Nikad kao danas nije bilo važno znati. Za vaš posao još je važnije da drugi znaju da znate.” i onda opet
“Živimo u dobu informacija. Nikad kao danas nije bilo važno znati. Za vaš posao još je važnije da drugi znaju da znate.”
Iritantno da ga je.. a to stalno radite.
Čisto me zanima zasto?
Uključite se u raspravu