Prvu zanatsku pekarnicu otvorili su u Trakošćanskoj ulici u Zagrebu prije tri godine, a već nakon pola godine uspjeh je bio vidljiv. Od “Breada” do brenda polaganim, ali sigurnim koracima, tako bi se ukratko mogao sažeti njihov uspon s ambicioznim planovima za bližu i dalju budućnost. Bread Club od samoga početka inzistira na filozofiji rada s prirodnim kvascem putem duge hladne fermentacije. Zbog lake mogućnosti pogreške u industriji proizvodnje kruha, peciva i drugih pekarskih proizvoda rijetki se odlučuju na takav koncept. No, njima se upornost se isplatila, njihove delicije u svoje su menije uvrstili i brojni zagrebački restorani…
A kako je krenula cijela priča? Kako se i kada rodila ideja o Bread Clubu?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu