Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., predstavlja tri nova vrhunska predavača s kojima je dogovoren nastup na Danima komunikacija. Najbolji australski kreativni direktor Danny Searle, član savjetodavnog odbora Effie Worldwide Judd Labarthe i stručnjak za digitalne medije Brian Morrissey održat će predavanja o tome kako postati najnagrađivanija agencija, koje su tajne najučinkovitijih svjetskih kampanja te predstaviti pet glavnih trendova content publishinga.
Danny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a na temelju ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji. Časopis Campaign Brief Magazine imenovao ga je “jednim od deset vodećih dobitnika nagrade Australian Award desetljeća”. Karijeru je započeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyju, gdje je tijekom pet godina producirao neke od najpoznatijih australskih oglasa. Nakon toga, 2000. godine prelazi na poziciju kreativnog direktora i zamjenika direktora u agenciju Clemenger BBDO s kojom četiri godine zaredom osvaja titulu australske agencije godine. U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika Uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu