Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Svijet je poludio za hrvatskim eko tenisicama, hrabra braća Boljar nude ekstremnu inovaciju

Autor: Poslovni.hr
16. veljača 2021. u 09:24
Podijeli članak —
PXL_040919_25883763

Otkako su lani lansirali svoje tenisice brendirane imenom MIRET, kupci im se javljaju iz cijelog svijeta.

Braća Hrvoje (35) i Domagoj Boljar (36) iz Duga Rese svoju viziju ekološkog doveli su do ekstrema i proizveli najeko tenisice na svijetu koje su 97 posto napravljene od potpuno prirodnih materijala.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izgledom i dizajnom stoje uz bok konvencionalnim tenisicama, ali njihova proizvodnja dijametralno je suprotna jer Domagoj i Hrvoje rade obuća od kukuruza, industrijske konoplje, lana, pluta, vune i pamuka, a prirodnu gumu dobivaju od kaučukovca.

Braća Hrvoje (35) i Domagoj Boljar (36) iz Duga Rese svoju viziju ekološkog doveli su do ekstrema i proizveli najeko tenisice na svijetu koje su 97 posto napravljene od potpuno prirodnih materijala.

Izgledom i dizajnom stoje uz bok konvencionalnim tenisicama, ali njihova proizvodnja dijametralno je suprotna jer Domagoj i Hrvoje rade obuća od kukuruza, industrijske konoplje, lana, pluta, vune i pamuka, a prirodnu gumu dobivaju od kaučukovca.

Za prirodu su nenametljive, gotovo benigne, za industriju mode ekstremna inovacija, no Hrvoje i Domagoj hrabro su krenuli u pokoravanje svijeta i kako stvari stoje – za sad im jako dobro ide. A sve je krenuo od startup inkubatora Zicer u Zagrebu, pišu 24 sata.

Otkako su lani lansirali svoje tenisice brendirane imenom MIRET, kupci im se javljaju iz cijelog svijeta. Najviše je doma ih, ali vole ih i u Austriji, Njemačkoj, SAD-u, Kanadi…

– Zapravo mislim da skoro nema države u svijetu u koju nismo poslali svoju tenisicu – smije se naš sugovornik. No uz priču o ekotenisici, oni su se u poslovanju okrenuli i B2B poslovnom modelu, te žele među proizvođačima proširiti tu zelenu svijest.

Sada svoje znanje dijele i s drugim brendovima, uče ljude iz različitih branši kako održivo proizvoditi.

Autor: Poslovni.hr
16. veljača 2021. u 09:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close