Zlatne košarice za dm, Cromaris i male trgovine Delfin

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. lipanj 2022. u 11:03
Foto: Unsplash

Kaufland Hrvatska dobitnik je Zlatne košarice kao društveno odgovorna kompanija godine, Datalab kao tehnološki dobavljač godine, a najbolji proizvod godine Argeta

Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2021. godini osvojio je drogerijski lanac dm, dok je Cromaris proizvođač godine, a najbolji mali trgovac zagrebački Delfin, izvijestili su u petak s portala Ja Trgovac.

Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je u organizaciji magazina i portala Ja Trgovac.

Kaufland Hrvatska dobitnik je Zlatne košarice kao društveno odgovorna kompanija godine, Datalab kao tehnološki dobavljač godine, a najbolji proizvod godine Argeta, koju su ponovno osmislili stručnjaci Atlantic Droge Kolinske.

U priopćenju se prenosi izjava glavnog urednika magazina i portala Ja Trgovac Gorana Pavlovića da je 2021. bila druga pandemijska godina u kojoj su sektori pokazali svoju vrijednost i snagu, ostvarujući izvanredno dobre rezultate i time potičući oporavak nacionalnog gospodarstva, koje je u 2021. zabilježilo najviši rast od hrvatske samostalnosti.

Naime, hrvatski je BDP u prošloj godini porastao 10,4 posto, pa je tako realna gospodarska aktivnost u 2021. uspjela nadmašiti razinu iz 2019., kazao je.

“U takvim su uvjetima maloprodaja i industrija robe široke potrošnje bile jedni od predvodnika pozitivnih trendova, kako u okviru ostvarenih poslovnih rezultata, tako i u nefinancijskom pogledu kroz brojne aktivnosti usmjerene na unaprjeđenje ponude u nastojanju da potrošačima – željnima novih sadržaja nakon svih nedaća koje im je pandemija covida-19 donijela pruže jednu novu perspektivu povratka u normalnije uvjete života”, istaknuo je Pavlović.

Sve kategorije nagrada, kako se navodi u priopćenju sa sinoćnje dodjele, odnosile su se na ostvarenja u poslovnoj 2021. pri čemu su osobito vrednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unapređenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.

Pobjednike je odabrao stručni žiri sastavljen od članova iz agencija za istraživanje tržišta, zatim tvrtki Deloitte i Oikon, Ekonomskog instituta Zagreb, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina Ja Trgovac.

Komentirajte prvi

New Report

Close