Na javni natječaj za davanje koncesija na obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnim brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama javilo se osam hrvatskih brodara, a za održavanje 13 brzobrodskih i jedne klasične brodske linije oni su dostavili ukupno 39 ponuda. Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji. Na otvaranju ponuda bili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije. Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, devet je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, sedam tvrtke UTO Kapetan Luka iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., a po jednu ponudu podnijele su tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO Mankul iz Zadra te I.G. Brodarstvo iz Rijeke. Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a prvi se javljaju tvrtke Manku’ i I.G. Brodarstvo. Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa – Bol – Split, Lastovo – Vela Luka – Split i Mali Lošinj – Cres – Rijeka za koje su stigle četiri ponude. Prispjele ponude otvorilo je šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije, i to prema teritorijalnome principu, točnije za linije na pojedinome plovnom području – splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom.
Osam brodara dostavilo je 39 ponuda za 13 brzobrodskih i jednu klasičnu brodsku liniju
Na javni natječaj za davanje koncesija na obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu na državnim brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama javilo se osam hrvatskih brodara, a za održavanje 13 brzobrodskih i jedne klasične brodske linije oni su dostavili ukupno 39 ponuda. Stručna povjerenstva moraju u roku od 30 dana odabrati najpovoljnijega ponuđača kako bi se s njime sklopio ugovor o koncesiji. Na otvaranju ponuda bili su predstavnici brodarskih tvrtki koje su se natjecale za pojedine linije. Najviše ponuda, ukupno 12, podnijela je riječka Jadrolinija, devet je ponuda tvrtke Mia Trade d.o.o. iz Zadra, sedam tvrtke UTO Kapetan Luka iz Splita, a pet tvrtke Split Tours d.o.o. Na tri linije natjecala se dubrovačka tvrtka G & V Line d.o.o., a po jednu ponudu podnijele su tvrtke Ivante d.o.o. iz Šibenika, TUO Mankul iz Zadra te I.G. Brodarstvo iz Rijeke. Šest brodara i sada održava državne brzobrodske linije, a prvi se javljaju tvrtke Manku’ i I.G. Brodarstvo. Brodari su najviše zanimanja pokazali za linije Jelsa – Bol – Split, Lastovo – Vela Luka – Split i Mali Lošinj – Cres – Rijeka za koje su stigle četiri ponude. Prispjele ponude otvorilo je šest stručnih povjerenstava koje je imenovalo Upravno vijeće Agencije, i to prema teritorijalnome principu, točnije za linije na pojedinome plovnom području – splitskom, šibenskom, zadarskom, dubrovačkom, riječkom i senjskom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu