Za vrijeme i neposredno nakon svjetskog nogometnog prvenstva dosta se isticao i njegov utjecaj na pojačanu potrošnju, kako u ugostiteljstvu tako i u trgovini na malo, posebice u prodaji piva, mesa, grickalica, televizora.
Podaci državnog zavoda za statistiku o lipanjskom prometu u maloprodaji naoko se ne uklapaju u tu sliku potrošačkog raspoloženja. Rast prometa u lipnju na godišnjoj je razini, prema kalendarski prilagođenim podacima, iznosio nevelikih 1,8 posto realno odnosno 4,4 nominalno. Uz komentare o nastavku povoljnih kretanja u trgovini na malo koja raste još od rujna 2014., najnoviji podaci popraćeni su i opaskama o usporavanju dinamike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu