Naime, svojom su se baštinom Split i okolica priključili na poziv Poljske, a nakon selekcijskog procesa stekli i titulu Kulinarske baštine Splitsko – dalmatinske županije te postali nositeljima međunarodnog zaštitnog znaka kvalitete za regionalnu, dalmatinsku hranu i kulinarsku tradiciju. Ovaj i niz mogućnosti za prezentaciju autohtonih proizvoda na stranom i domaćem tržištu, koje članstvo u europskoj zajednici posvećenoj kulinarskoj baštini podrazumijeva, za sada je prepoznala samo Splitsko – dalmatinska županija i još uvijek je jedina hrvatska članica, dok zajednica na globalnoj razini bilježi čak 1479 članova iz 44 regije. No, što se zapravo sve krije iza znaka Kulinarske baštine kao i koji su ciljevi postavljeni u skladu s novim pruženim mogućnostima upitali smo Ivanku Luetić Boban stručnu suradnicu regionalne razvojne agencije RERA-e i koordinatoricu projekta Kulinarske baštine Splitsko-dalmatinske županije.
„Jedan od glavnih ciljeva jest oživljavanjem kulinarske baštine ujedno oživjeti i potaknuti razvoj regija, kao i proizvodnju autohtonih tradicijskih proizvoda nakon čega se oni mogu uvrstiti i u lokalnu ugostiteljsko-turističku ponudu. Očekujemo da bi navedeno moglo potaknuti snažan utjecaj i razvoj turizma generalno, zatim razvoj gospodarstva, pomoći stanovništvu ruralnih područja da si stvore optimalne uvjete za život te čak povećati razinu zapošljavanja lokalnog stanovništva“, za Poslovni je dnevnik otkrila Luetić Boban.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu