Prema istraživanjima udruge za interaktivni marketing IAB, u Europi internet ima preko 80 posto utjecaja u postupku odlučivanja.
Korištenje internetskih tražilica i društvenih mreža u procesu odlučivanja današnjih turista iznimno je veliko, a to su prepoznali u Iliriji, vodećoj turističkoj tvrtki srednje Dalmacije pa je njihovo poslovanje izuzetno ovisno o internetskim tehnologijama. Njihov je utjecaj na poslovanje značajan kako u oblikovanju proizvoda tako i u prepoznavanju ponude na globalnom tržištu."Od 2009. smo započeli s Google AdWords oglasnim kampanjama na Google tražilici te s aktivnostima na društvenim mrežama. Za ovu sezonu smo preko naših partnera, osječke tvrtke Escape, testirali pristup ruskom tržištu preko oglašavanja na Yandexu, tražilici koju u Rusiji koristi preko 70 posto korisnika", kaže nam Margita Vrankulj, direktorica marketinga Ilirije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu