Najveća prehrambena kompanija u svijetu, švicarski Nestlé, predstavila je ovih dana planove svojeg Saveza za mlade (u kojem je još 300 kompanija), s ciljem da do 2025. stvori 300.000 poslovnih mogućnosti za mlade u Europi, Bliskom Istoku i Sjevernoj Africi.
Inicijativom Nestlé needs YOUth godinama omogućava usavršavanje i zapošljavanje mladih. O dosezima i postignućima u Hrvatskoj govori Jovana Uzelac, direktorica ljudskih resursa za Jugoistočno tržište u Nestléu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu