Večernji list digital, sestrinska tvrtka kompanije Večernji list d.d., kupila je franšizu internetskog portala Klik.hr, potvrdio nam je jučer predsjednik Uprave tvrtke Večernji list digital Ozren Kanceljak, a nove stranice ovog portala trebale bi uskoro proraditi. Tako su svom portfelju pridodali još jedan portal koji se za razliku od portala Vecernji.hr specijalizirao za zabavnije sadržaje. “Naša tvrtka bavi se razvijanjem svih mogućih sadržajnih i poslovnih operacija koje su vezane uz proširivanje sadržaja kroz nove tehnologije tako da dopiremo do nove publike. Naš temeljni proizvod bio je portal Vecernji.hr, a Klik.hr je prvi portal koji izlazi izvan news portala”, rekao je Kanceljak za Poslovni dnevnik, dodajući kako je Klik.hr zamišljen kao ultimativni lifestyle portal. Kanceljak nije htio otkriti detalje kupnje, rekavši tek da su franšizu kupili na “određeni broj godina”, te da je riječ o investiciji vrijednoj “više milijuna kuna”. Još se radi na tehničkoj stabilnosti i podešavanju određenih parametara tako da se konačan izgled portala još ne zna, ali Kanceljak tvrdi da će na portalu biti mnogo različitih kategorija, multimedije i originalno snimljenih materijala, ali i mnogo autora. S mjesečnikom Klik portal će imati vrlo malo veze, a uglavnom će ga puniti ljudi koji rade na portalu Vecernji.hr. Glavna urednica portala Klik.hr je Martina Berger Bedić koja je prije radila i u tiskanim medijima, a bila je i urednica rubrike lifestyle na T-portalu.
Riječ je o investiciji vrijednoj više milijuna kuna, kaže Ozren Kanceljak iz VL Digital
Večernji list digital, sestrinska tvrtka kompanije Večernji list d.d., kupila je franšizu internetskog portala Klik.hr, potvrdio nam je jučer predsjednik Uprave tvrtke Večernji list digital Ozren Kanceljak, a nove stranice ovog portala trebale bi uskoro proraditi. Tako su svom portfelju pridodali još jedan portal koji se za razliku od portala Vecernji.hr specijalizirao za zabavnije sadržaje. “Naša tvrtka bavi se razvijanjem svih mogućih sadržajnih i poslovnih operacija koje su vezane uz proširivanje sadržaja kroz nove tehnologije tako da dopiremo do nove publike. Naš temeljni proizvod bio je portal Vecernji.hr, a Klik.hr je prvi portal koji izlazi izvan news portala”, rekao je Kanceljak za Poslovni dnevnik, dodajući kako je Klik.hr zamišljen kao ultimativni lifestyle portal. Kanceljak nije htio otkriti detalje kupnje, rekavši tek da su franšizu kupili na “određeni broj godina”, te da je riječ o investiciji vrijednoj “više milijuna kuna”. Još se radi na tehničkoj stabilnosti i podešavanju određenih parametara tako da se konačan izgled portala još ne zna, ali Kanceljak tvrdi da će na portalu biti mnogo različitih kategorija, multimedije i originalno snimljenih materijala, ali i mnogo autora. S mjesečnikom Klik portal će imati vrlo malo veze, a uglavnom će ga puniti ljudi koji rade na portalu Vecernji.hr. Glavna urednica portala Klik.hr je Martina Berger Bedić koja je prije radila i u tiskanim medijima, a bila je i urednica rubrike lifestyle na T-portalu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu