Nogometna euforija prelila se i na novčanike; dan uoči utakmica i na dan samih okršaja potrošnja u trgovini na malo bila je veća u prosjeku između 11 i 15 posto. Za vrijeme Svjetskog prvenstva u Hrvatskoj je potrošeno 9,28 milijardi kuna, a posebno trljaju ruke ugostitelji kojima je rekordan bio dan polufinalnog sraza s Engleskom s rastom prometa od 17 posto, objavila je Hrvatska gospodarska komora (HGK).
Iz HGK ističu da su velika sportska natjecanja, poglavito europska i svjetska prvenstva u nogometu koja prati gotovo polovina svjetske populacije, značajan impuls gospodarstvu kroz povećanu potrošnju. I do 10-ak posto veća potrošnja bilježi se najviše kod televizora, sportske opreme, navijačkih rekvizita, putnih aranžmana (poput čarter letova) i u kategoriji hrane i pića, prije svega grickalice, piva i ostalih alkoholnih pića.“Potrošnja u trgovini na malo u odnosu na isto razdoblje lani bila je povećana, osobito na dan pred utakmice i na dan samih utakmica, u prosjeku između 11 i 15 posto”, kaže direktorica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić na temelju podataka o fiskalizaciji u razdoblju od 15. lipnja do 15. srpnja 2018. za trajanja prvenstva. Usporedbe radi, u istih je mjesec dana 2017. promet u trgovini na malo bio manji 4,5 posto, pokazuju podaci iz sustava fiskalizacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Opet reketarska uhljebana od HGK prepričava podatke Porezne uprave i DZS-a? Do kada?
Uključite se u raspravu