Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U pet godina u četiri riječne luke uložit će se 100 mil. Eura

Autor: Mate Piškor
06. prosinac 2005. u 02:00
Podijeli članak —

Hrvatska jedan posto tereta prevozi rijekama, a prosjek EU je 25 posto. Naš je cilj postići 10 posto, rekao je ministar Kalmeta

SISAK – Božidar Kalmeta, ministar mora, turizma, prometa i razvitka, pustio je jučer u rad navoz za brodove u Sisku, jedini navoz na unutrašnjim vodama u Hrvatskoj.
Iz nabujale Save, posebnim sustavom dizalica, na suho je podignut riječni brod Sisak, najveći brod Dunavskog Lloyda, na kojem će odmah biti obavljen potreban remont.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi korak
“Hrvatska danas samo jedan posto ukupnog tereta prevozi svojim rijekama, a prosjek EU je 25 posto. Naš je cilj da postignemo u idućem planskom razdoblju 10 posto, zbog čega je gradnja i otvaranje ovog navoza za izvlačenje riječnih brodova na suho vrlo važan prvi korak. Sisak u prometnoj strategiji Hrvatske ima posebno mjesto – ovdje je zapravo zagrebačka luka. U sljedećih pet godina u razvoj četiri hrvatske riječne luke, Sisak, Slavonski Brod, Osijek i Vukovar, uložit ćemo 100 milijuna eura”, rekao je Kalmeta.
Ravnatelj Lučke uprave Ivica Štefičić, kojem su ministar Kalmeta i gradonačelnik Vidović odali posebno priznanje zbog upornosti pri izgradnji ovog vrijednog objekta, rekao je kako je država u gradnju navoza uložila 20 milijuna kuna, te da je navoz projektiran da istovremeno može podići tri broda, maksimalne tonaže od 400 tona i dužine od 80 metara, što su najveći brodovi koji plove Savom.

SISAK – Božidar Kalmeta, ministar mora, turizma, prometa i razvitka, pustio je jučer u rad navoz za brodove u Sisku, jedini navoz na unutrašnjim vodama u Hrvatskoj.
Iz nabujale Save, posebnim sustavom dizalica, na suho je podignut riječni brod Sisak, najveći brod Dunavskog Lloyda, na kojem će odmah biti obavljen potreban remont.

Prvi korak
“Hrvatska danas samo jedan posto ukupnog tereta prevozi svojim rijekama, a prosjek EU je 25 posto. Naš je cilj da postignemo u idućem planskom razdoblju 10 posto, zbog čega je gradnja i otvaranje ovog navoza za izvlačenje riječnih brodova na suho vrlo važan prvi korak. Sisak u prometnoj strategiji Hrvatske ima posebno mjesto – ovdje je zapravo zagrebačka luka. U sljedećih pet godina u razvoj četiri hrvatske riječne luke, Sisak, Slavonski Brod, Osijek i Vukovar, uložit ćemo 100 milijuna eura”, rekao je Kalmeta.
Ravnatelj Lučke uprave Ivica Štefičić, kojem su ministar Kalmeta i gradonačelnik Vidović odali posebno priznanje zbog upornosti pri izgradnji ovog vrijednog objekta, rekao je kako je država u gradnju navoza uložila 20 milijuna kuna, te da je navoz projektiran da istovremeno može podići tri broda, maksimalne tonaže od 400 tona i dužine od 80 metara, što su najveći brodovi koji plove Savom.

Specijalizirana zona
Gradonačelnik Davorko Vidović, ističući da dugo u Sisku nije bilo svečanosti otvaranja postrojenja, istaknuo je kako su Grad i Lučka uprava osnovali tvrtku Brodocentar, koja će dobiti koncesiju za upravljanje navozom, te postati okosnica razvoja riječne brodgradnje i pratećih djelatnosti u državi.
Pojasnio je kako uz navoz postoji i 20.000 četvornih metara poslovnog i slobodnog prostora, te da Sisak na području brodogradilišta planira organizirati specijaliziranu poslovnu zonu.

Autor: Mate Piškor
06. prosinac 2005. u 02:00
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Odlično, ulagati treba sto vise. Infrastruktura nam jos nije na europskoj razini i evo uz morske luke i ovo ulaganje u riječne je izvrsna stvar. Ipak je vodeni prijevoz najjeftiniji…

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close