Kratko je trajala euforija uspješne ljetne sezone, nakon pandemije virusa turizam je snašla iduća kriza, jednako neizvjesna – globalna poskupljenja i nestašice energenata, robe, materijala i proizvoda nova su ozbiljna prijetnja turističkom biznisu, a posljedice koje će izazvati tek se počinju nazirati.
Zasad je najteže pogođena djelatnost rent a cara, a puno lakše nije ni agencijama i ugostiteljstvu, koji ne samo da ne mogu planirati cijene, već i ne znaju hoće li na proljeće moći isporučiti usluge tržištu koje bilježi visoku potražnju. Ako turisti i uspiju odsjesti u hotelu, pojesti večeru u restoranu i unajmiti vozilo, to bi u 2022. mogli papreno platiti.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu