Trudimo se poštivati radno vrijeme iz ureda, no zadatke rješavamo i navečer

Autor: Lucija Špiljak , 01. travanj 2020. u 22:00
Marija Salopek Mirosavljević, PR menadžerica u agenciji, kaže da je nemoguće izvesti pauzu i svaki od zaposlenika uzima je ovisno o svojim i zadacima cijelog tima

U PR agenciji dan počinje konferencijskim pozivom, a nastavlja se ‘messengerima’ i ponajviše mailom.

Premda su u svom kolektivu navikli na “open space” u kojem je komunikacija između kolega brza, jednostavna i u realnom trenutku, zagrebačka PR agencija Grizli komunikacije spremno je dočekala mjere za rad od kuće, na što su primorane tvrtke usred pandemije koronavirusa.

Opisali su nam kako izgleda njihov radni dan koji u agenciji traje od 9 do 17 sati. Nastoje, kažu, i u karanteni poštivati radno vrijeme, a ako neki zadaci klijenata zahtijevaju reakciju izvan tog standardnog, prilagođavaju se i odrađuju sve neovisno o dobu dana. Pritom koriste messenger aplikacije, mailove, telefonske i videopozive, zajedničke organizacijske tablice, uz dodatak dnevnih telefonskih konferencija.

“Naš radni dan započinje konferencijskim pozivom u koji su uključeni svi zaposlenici a kroz koji prolazimo dnevni i tjedni plan. Tada zadajemo zadatke i raspoređujemo timove.

Tijekom dana komunikacija se uglavnom odvija putem maila i messenger aplikacija”, kaže Grizlijeva PR menadžerica Marija Salopek Mirosavljević. Dostupni su za klijente putem svih kanala, međutim, komunikacija se još uvijek odvija preko maila kao završnog koraka u komunikaciji i pripremi strategija. Na kraju radnog dana u agenciji, upisujući odrađeno, popunjavaju statuse klijenata i tako se pripremaju za sljedeći radni dan.

Nemaju određeno vrijeme za pauzu jer je to, kaže Salopek Mirosavljević, zbog određenih zadataka gotovo nemoguće izvesti i pauzu određuje svatko ponaosob, ovisno o svojim zadacima i zadacima tima. Pritom svi zaposlenici vode brigu o izvršavanju zadataka i poštivanju rokova.

Agencija trenutačno broji 11 zaposlenika i trude, kaže PR menadžerica, da unatoč situaciji sačuvaju sve njih. Stanje s koronavirusom pratili su od samog početka, a kad su informacije iz inozemstva potvrdile težinu te su proglašene mjere suzbijanja širenja virusa, počeli su planirati provođenje tih mjera i u agenciji da bi zaštitili djelatnike. Zahvaljujući napretku tehnologije i brojnim mogućnostima, tvrtke danas lakše mogu organizirati i koordinirati rad od kuće.

“Danas nije nikakav problem pravovremeno reagirati na upite i riješiti zadatak. Svaka aktivnost je precizno određena u pogledu roka i izvršitelja i toga se pridržavamo i sad. Zahvaljujući dobroj organizaciji funkcioniramo dobro. Moramo naglasiti kako imamo tu sreću da nam je za posao povremeno potreban isključivo poziv ili mail. Nažalost, mnoge druge profesije nemaju mogućnost rada od kuće”, ističe Salopek Mirosavljević koja se nada da će ostale tvrtke dobrom i prvenstveno internom komunikacijom olakšati svojim radnicima prilagodbu ovim izazovima.

Premda je, kaže sugovornica, nezahvalno procjenjivati rezultat cijele situacije, priznaje kako su prve posljedice pandemije već vidljive u poslovanju, kao što je slučaj u gotovo svim industrijama.

“Veliki broj klijenata ograničen je pružanjem usluga, stoga komunikacijsku strategiju moramo prilagoditi novonastaloj situaciji. Sve je manji broj oglašivačkih kampanja, komunikacija na društvenim mrežama svedena je na minimum ili pak usmjerena na vijesti o koronavirusu, a ista komunikacija je i u području PR-a”, kaže PR menadžerica Marija Salopek Mirosavljević.

Komentirajte prvi

New Report

Close