Zloupotrebljava li tvrtka za vanjsko oglašavanje Anić Holding Plus dozvolu za postavljanje skela za obnovu svoje zgrade, spomenika kulture na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, kako bi zaradila oglašavanjem? Pitanje je to koje je prije nekoliko dana između ostalih postavio Večernji list, a na koje će mjerodavni morati dati odgovor narednih tjedana.
Naime, nakon što je predsjednik zagrebačke Gradske skupštine Darinko Kosor kazao da su reklamni panoi na Trgu bana Jelačića gradska sramota koju će riješiti do iduće godine, mediji su uprli prstom u Anić Holding: 'Zarada, a ne obnova': Zabranit će ovu 'sramotu Zagreba'?.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Na JELAČIĆ PLACU imamo hrpu šatora sa pećenim mesom i vinom ,Ako nam je gradonaćelnik iz GRUDA to je i razumljivo , samo treba još dovesti deset šlepera ilovaće i stajskog gnoja da JAPANSKI TURISTI snime DERNEK
Ili ćeš raditi što ti miki kaže ili te neće biti. A ovo ste lukavo smislili, natpis protiv reklame sa ogromnom slikom iste bez prikrivanja obilježja čija je.Kada se objavi da tornjevi sky office idu na međunarodno natjecanje nigdje ni riječi da je izvođač Tehnika d.d. Zagreb. Sramite se, dostignuće je dostignuće.
Čista korupcija! Digne se prašina oko jedne reklame i efekt rekalamiranja multiplicira se kroz sve medije. Privatni mediji to mogu raditi ali onaj tko je na proračunu to ne bi smio raditi.
Dakle Darinko, koji je tvoj motiv?
Uključite se u raspravu