Prilikom planiranja i rezerviranja godišnjeg odmora ili bilo kakvog putovanja, današnji gosti više nego ikad traže jednostavnost, brzinu i sigurnost u kvalitetu putovanja i sve usluge koje će na tom putovanju koristiti. Te je zahtjeve ubrzala i tehnologija koja nam je danas omogućila razmjenu informacija na globalnoj razini u realnom vremenu.
O tome na koji način turistički sektor može najbolje kapitalizirati digitalnu revoluciju govorio je Andrew Aley, regionalni direktor TripAdvisor Experiences za EMEA regiju, na drugom izdanju konferencije HOW festival, jedine regionalne konferencije posvećene hotelskim operacijama koja se održala u Poreču. U razgovoru za Poslovni dnevnik Aley otkriva što se putem TripAdvisora najbolje prodaje u Hrvatskoj, kako rješavaju lažne recenzije, te kako angažman ovakve globalne platforme može povećati potrošnju u destinaciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu