Stanje na ukupnom njemačkom te bavarskom tržištu za hrvatski je turizam stabilno i pozitivno, primjetan je i porast zanimanja i prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali s obzirom na jaku konkurenciju na Hrvatskoj je da se na tom tržištu što kvalitetnije pozicionira te u suradnji s partnerima pokuša ostvariti što bolji rezultat iz Njemačke.
Istaknula je to u telefonskom razgovoru za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić po završetku hrvatske konferencije za novinare u sklopu međunarodnog turističkog sajma f.re.e koji se od 21. do 24. veljače održava u Muenchenu i na kojem se tradicionalno predstavlja i Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu