Tržišna utakmica za osvajanje što boljih pozicija u maloprodaji se vodi kroz dva kanala. Kroz akcijske promocije za odabrane skupine proizvoda u kojima se vodi žestoki obračun u rezanju cijena, te osvajanjem novih lokacija za širenje prodajne mreže. Premda se na prvi pogled čini da je tržište RH već prezasićeno trgovinama svih formata, gotovo svi trgovački lanci ne odustaju od širenja i kontinuirano traže moguće atraktivne lokacije.
Što su im bile ovogodišnje investicije te kakve planove kreiraju za 2017. pitali smo top deset trgovaca, no nisu svi bili voljni odgovoriti. Konzum kao najveći trgovački lanac u Hrvatskoj konstantno ulaže u uređenje prodajnih prostora, razvoj novih tehnologija i poboljšanje procesa, podsjećaju iz te kompanije i dodaju kako su nakon velikih prošlogodišnjih ulaganja u nove prodajne prostore u 2016. fokus usmjerili na unapređenje postojeće mreže. Preuredili su 10 postojećih prodavaonica i pokrenuli nekoliko inovativnih projekata u prodajnoj mreži, iznose u Konzumu i naglašavaju da ipak neće izostati ni ulaganja u nove kvadrate. Do kraja 2016. otvorit će deset novih lokacija ukupne površine veće od 6500 kvadratnih metara, navode ne otkrivši pojedinosti. Konzum će, najavljuju, u 2017. investirati pretežno u sektor malih kvartovskih trgovina te nastaviti s ulaganjima u informatizaciju i razvoj online trgovine Konzum Klik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu