Uspostavljanje snažnije psihološke podrške školarcima i zaposlenima u školskom sustavu koji su snažno osjetili posljedice pandemije i dva jaka potresa, popunjavanje rupa u znanju koje su nastale kao posljedica online nastave u pandemiji, te bolje razumijevanje djelatnika u školskom sustavu koji su u pandemiji radili pod velikim pritiskom, tri su ključna koraka koja država i sve javne institucije hitno moraju napraviti kako bi ublažile posljedice koje su izazvale ove krizne situacije.
Upozorio je na to u utorak Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, predstavljajući u Velikoj Gorici rezultate velikog istraživanja “Utjecaj pandemije na odgojno-obrazovni sustav” s naglaskom na Zagrebačku županiju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu