Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Saloni ne smiju zanemariti digitalizaciju

Autor: Lucija Špiljak
11. studeni 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Društvene mreže mogu poboljšati poslovanje, poručeno je s konferencije / PD

U Zagrebu prva regionalna konferencija o frizerskim, kozmetičkim i sličnim djelatnostima.

Razbili smo predrasude da nije nužno napredovati ako nam trenutačno dobro ide i više smo povezali kozmetičarsku, frizersku i povezane struke s prodajnim segmentom”, rekla je Natalija Crnički, vlasnica tvrtke Salonize i organizatorica konferencije Saloni budućnosti – jesmo li spremni, prve takve u regiji koja je na Zagrebačkom velesajmu okupila veliki broj vlasnika i menadžera salona.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na panelima i predavanjima pod nazivima Digitalizirajmo svoje poslovanje i Zašto neki saloni rastu, a neki stagniraju, brojni stručnjaci razgovarali su o izazovima i pitanjima na koja odgovore traže frizerski i kozmetički saloni, wellnessi i slične uslužne djelatnosti koje žele povećati kvalitetu usluge i biti konkurentnije, navodi se priopćenju.

Razbili smo predrasude da nije nužno napredovati ako nam trenutačno dobro ide i više smo povezali kozmetičarsku, frizersku i povezane struke s prodajnim segmentom”, rekla je Natalija Crnički, vlasnica tvrtke Salonize i organizatorica konferencije Saloni budućnosti – jesmo li spremni, prve takve u regiji koja je na Zagrebačkom velesajmu okupila veliki broj vlasnika i menadžera salona.

Na panelima i predavanjima pod nazivima Digitalizirajmo svoje poslovanje i Zašto neki saloni rastu, a neki stagniraju, brojni stručnjaci razgovarali su o izazovima i pitanjima na koja odgovore traže frizerski i kozmetički saloni, wellnessi i slične uslužne djelatnosti koje žele povećati kvalitetu usluge i biti konkurentnije, navodi se priopćenju.

Premda je online marketing sve prihvaćeniji, Crnički smatra da se dosta salona u Hrvatskoj još uvijek ne snalazi s društvenim mrežama ili ih smatra nepotrebnima u poslovanju. “U ovoj branši postoji još mnogo neostvarenih potencijala, prije svega u korištenju digitalnih rješenja za poboljšanje poslovnih procesa”, rekla je Crnički koja smatra da je publika dobila konkretna i praktična rješenja za postojeće izazove, a konferencija otvorila novi put za unapređenje beauty industrije u regiji.

Autor: Lucija Špiljak
11. studeni 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close