LIVNO – Hercegbosanski kanton uložio je 435.665 eura za rekonstrukciju dijela prometnice Livno – Sinj u dužini od tri kilometra. Rekonstrukcija prometnice skratila bi cestovnu vezu od Livna do Splita za dvadesetak kilometara. Ova je regionalna prometnica važna jer bi uz budući koridor 5C bila najkraća veza istoka Hrvatske s Dalmacijom. Prema planovima, nakon rekonstrukcije ova prometnica imala bi tri prometna traka. Nakon rekonstrukcije cesta bi bila dio regionalne prometnice od Okučana gdje bi se povezivala s cestovnim koridorom 10 preko Banje Luke i Livna do Splita. Za dovršetak radova na rekonstrukciji prometnice od Livna do granice s Hrvatskom procjenjuje se kako je potrebno desetak milijuna eura. Uz buduću gradnju autoceste na koridoru 5C regionalna cesta od Okučana preko Banje Luke i Livna do Splita bila bi druga važna prometnica koja bi najkraćim putem spajala istok Republike Hrvatske s Dalmacijom.
Radovi na gradnji 8,5 kilometara duge dionice bh-autoceste od Podlugova do Visokog započeli su 21. ožujka, a trebali bi biti završeni do lipnja ove godine premda su najviši dužnosnici u Sarajevu najavljivali njezino svečano otvaranje do kraja prošle godine. Međutim, za gradnju svakog kilometra autoceste izvođačima je bio potrebno oko 50 dana. Iz sarajevske tvrtke Put koja je ujedno glavni izvođač radova tvrde kako je do kašnjenja u izgradnji došlo zbog nemogućnosti izvođenja radova u zimskim mjesecima te kašnjenja u otkupu pojedinih zemljišnih čestica na dionici autoceste, a poseban problem činili su nerazminirani dijelovi terena na kojima se gradi cesta.
LIVNO – Hercegbosanski kanton uložio je 435.665 eura za rekonstrukciju dijela prometnice Livno – Sinj u dužini od tri kilometra. Rekonstrukcija prometnice skratila bi cestovnu vezu od Livna do Splita za dvadesetak kilometara. Ova je regionalna prometnica važna jer bi uz budući koridor 5C bila najkraća veza istoka Hrvatske s Dalmacijom. Prema planovima, nakon rekonstrukcije ova prometnica imala bi tri prometna traka. Nakon rekonstrukcije cesta bi bila dio regionalne prometnice od Okučana gdje bi se povezivala s cestovnim koridorom 10 preko Banje Luke i Livna do Splita. Za dovršetak radova na rekonstrukciji prometnice od Livna do granice s Hrvatskom procjenjuje se kako je potrebno desetak milijuna eura. Uz buduću gradnju autoceste na koridoru 5C regionalna cesta od Okučana preko Banje Luke i Livna do Splita bila bi druga važna prometnica koja bi najkraćim putem spajala istok Republike Hrvatske s Dalmacijom.
Radovi na gradnji 8,5 kilometara duge dionice bh-autoceste od Podlugova do Visokog započeli su 21. ožujka, a trebali bi biti završeni do lipnja ove godine premda su najviši dužnosnici u Sarajevu najavljivali njezino svečano otvaranje do kraja prošle godine. Međutim, za gradnju svakog kilometra autoceste izvođačima je bio potrebno oko 50 dana. Iz sarajevske tvrtke Put koja je ujedno glavni izvođač radova tvrde kako je do kašnjenja u izgradnji došlo zbog nemogućnosti izvođenja radova u zimskim mjesecima te kašnjenja u otkupu pojedinih zemljišnih čestica na dionici autoceste, a poseban problem činili su nerazminirani dijelovi terena na kojima se gradi cesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu